تانکر سوخت حامل "شیشه، هرویین و مرفین" به مقصد نرسید

۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۵۳۵۲۹
تانکر سوخت حامل شیشه، هرویین و مرفین به مقصد نرسید
جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از یک دستگاه تانکر سوخت و کوله‌باری توسط مرزداران استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سرهنگ جواد رفیعی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی زابل دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در پایانه مرزی میلک، با تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای احتمالی ورود و خروج کالای قاچاق، در بازدید از لاین‌های ترانزیتی به یک دستگاه تانکر سوخت مشکوک شده که در بازرسی از آن توانستند، ضمن توقیف خودرو مذکور 479 کیلو و 600 گرم انواع موادمخدر شامل؛ 264 کیلو و 500 گرم شیشه، 108 کیلوگرم هروئین، 69 کیلوگرم مرفین و 38 کیلو و 100 گرم تریاک را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان با اشاره به انجام یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی جکیگور پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مقدار 122 کیلو و 800 گرم موادمخدر از نوع تریاک را که قاچاقچیان قصد داشتند به صورت کوله باری وارد کشور کنند کشف کردند.

رفیعی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی بدانند، امروز مرزداران مجاهد مرزبانی ناجا بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز