تغییر رنگبندی کرونایی در شهرهای سیستان و بلوچستان

۱۴۰۱/۰۵/۳۰ - ۰۶:۵۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۶۶۳۷۲
تغییر رنگبندی کرونایی در شهرهای سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان هشدار داد: رنگ بندی کرونا در شهرهای سیستان و بلوچستان از رنگ آبی به زرد، در حال افزایش است .

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،  استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا گفت:طبق آخرین رنگ بندی اعلام شده شهرستان های چابهار، دشتیاری، دلگان، سرباز، سیب سوران، کنارک، زرآباد، راسک، مهرستان و نیک شهر در وضعیت آبی کرونایی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

حسین مدرس خیابانی افزود:  در هفته گذشته ۷۶۱ مورد به ویروس کرونا مبتلا و ۲۵۹ مورد بستری و ۵ نفر نیز بر اثر بیماری کووید جان باختند.
وی افزود: با توجه به شیوع کرونا بهترین راهکار برای جلوگیری از این ویروس تزریق دُز یادآور، تهویه مناسب، رعایت نکات بهداشتی و تزریق دز یادآور است.

وی تصریح کرد: هزار و ۵۸۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، هزار و ۲۰۳ نفر در دانشگاه علوم پزشکی زابل، ۳ هزار و ۱۹۴ نفر در محدوده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در هفته گذشته اقدام به تزریق واکسن کردند.

مدرس خیابانی ادامه داد: اعزام اکیپ‌های سیار واکسیناسیون درحاشیه شهر، مراکز پر جمعیت و ادارات نیز یکی از عواملی است که موجب افزایش میزان تزریق واکسن شده است.

وی بیان کرد: میزان ابتلا درهفته گذشته ۶.۷ درصد و میزان بستری ۲۸.۸ درصد افزایش داشته که توصیه می‌شود شهروندان همچنان نکات بهداشتی را رعایت و نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز