کشف بیش از یک تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۲:۰۱
کد خبر: ۱۳۸۰۵۹۳
کشف بیش از یک تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق
فرمانده مرزبانی فراجا از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف یک تن و 89 کیلوگرم انواع مواد افیونی طی 2 عملیات در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار احمدعلی گودرزی اظهارداشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به طور ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی سراوان در غالب چندین تیم پوششی و عملیاتی به همراه سربازان گمنام امام زمان به منطقه شناسایی شده اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: ماموران پس از مشاهده قاچاقچیان با آنان به صورت مسلحانه درگیر و موفق به کشف ۸۰۷ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک، ۱۲۵ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش شدند.

وی با اشاره به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزبانان هنگ مرزی زابل اظهارداشت: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزبانان هنگ مرزی زابل موفق شدند با زمینگیر کردن قاچاقچیان مقدار ۱۵۶ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مأموران قرار دارد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانی دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان در دستاوردهای مرزبانی، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز