درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار در سراوان

۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۷:۵۱
کد خبر: ۱۳۹۵۰۱۳
درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار در سراوان
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۴۵۰ کیلوگرم موادمخدر و هلاکت دو نفر از اشرار مسلح در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار محمد ملاشاهی در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان مرزی "گلشن" (جالق) مطلع شدند.

وی افزود: دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان محل تردد احتمالی قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، نسبت به کنترل و انسداد مسیر‌های تردد قاچاقچیان و سوداگران مرگ اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، با اشرار و قاچاقچیان مسلح درگیر که در این درگیری مسلحانه ضمن به هلاکت رساندن ۲ نفر از اشرار مسلح، ۳ قبضه سلاح کلاش بهمراه مقادیر قابل توجهی فشنگ جنگی، مقدار ۳۲۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و ۱۳۹ کیلوگرم حشیش، یک دستگاه خودروی تویوتا حامل مواد مخدر، ۲ دستگاه موتور سیکلت به همراه ۵ دستگاه بی‌سیم دستی را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، بیان داشت: مرز‌های ایران اسلامی خصوصاً مرز‌های پهناور استان سیستان و بلوچستان با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و... در امنیت کامل است، اما برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیر قانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز