امنیت پایداری در مرزهای ‌سیستان و بلوچستان برقرار است

۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۶۳۹۶
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مجموعه اقدامات صورت گرفته در تجهیز مرزهای سیستان و بلوچستان موجب شده امروز امنیت پایداری در مرزهای این استان برقرار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار احمدعلی گودرزی امروز حاشیه در مراسم افتتاح طرح برق‌رسانی به برجک‌های مرزی منطقه سیستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتبارات خوبی در ماه‌های اخیر برای تقویت زیرساخت‌های مرزبانی در سیستان و بلوچستان جذب شده که در راستای مناسب‌سازی محیط برجک‌ها و پاسگاه‌های مرزی برای ارتقای توان عملیاتی مرزبانان و بالا بردن آستانه تحمل پرسنل مرزبانی در شرایط سخت و ماندگاری بیشتر در برجک‌ها و پاسگاه‌های مرزی هزینه شده و خواهد شد.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه تاکنون بیش‌از 35 پاسگاه و برجک در منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان آب‌رسانی و برق‌رسانی شده‌اند، ترمیم دیوار و سیم‌های خاردار و فنس‌هایی اطراف مرزهای مشترک ایران با کشورهای افغانستان و پاکستان باعث شده مرز استان سیستان و بلوچستان بیش از گذشته تقویت شود.

وی تصریح کرد: در حوزه آب‌رسانی، برق‌رسانی و خوشایندسازی محیط خدمت و اضافه کردن برجک‌ها، پاسگاه‌ها و گروهان‌های مرزی و یگان‌های تکاوری مصمم بوده‌ایم و در این راستا امروز امنیت پایداری در مرزهای استان سیستان و بلوچستان برقرار است.

سردار گودرزی گفت: امروز هم شاهدیم در مرزهای منطقه عمومی شمال سیستان و بلوچستان هفت کیلومتر تیر برق نصب شده که چندین پاسگاه و برجک در مرز برق دار شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز