سیستان و بلوچستان رتبه اول ساخت اماکن ورزشی در کشور را دارد

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۶:۱۳
کد خبر: ۱۴۰۴۰۰۶
سیستان و بلوچستان رتبه اول ساخت اماکن ورزشی در کشور را دارد
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استان رتبه اول ساخت اماکن ورزشی را داراست، گفت: ۲۵۵ ورزشکار ملی و بین المللی در این نقطه از ایران اسلامی داریم که می‌توانند برای استان افتخار بیافرینند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، حسین مدرس خیابانی در مراسم افتتاح خانه کشتی زابل اظهارداشت: امیدواریم بزودی منطقه سیستان و بلوچستان به یکی از مهدهای کشتی ایران تبدیل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: البته باید یادمان باشد که مرزداران سیستان و بلوچستان حافظ این مرز و بوم هستند تا شما ورزشکاران فعالیت کنید.

وی با تاکید بر تفکر بسیجی تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی همان تفکر پهلوانی خودمان است و با ابن تفکر می توان بسیاری از راههای نرفته را رفت.
وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان استعدادهای فراوانی در حوزه ورزش دارد اما به لحاظ زیرساخت فقیر است که باید زیرساخت‌ها تقویت شود.
مدرس خیابانی ابراز امیدواری کرد: من شک ندارم ورزشکاران سیستان و بلوچستان نام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان پر آوازه خواهند کرد.
وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان استعدادهای ورزشی فراوانی دارد که می‌تواند پرچم ایران را بالا ببرد و باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل در سطح ملی از آن استفاده کرد.
مدرس خیابانی با بیان اینکه ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری المپیک زاهدان تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد افزود: امروز رتبه‌ اول ساخت اماکن ورزشی در کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص دارد و همچنین بسیاری از ورزشگاه‌های معطل در دولت سیزدهم به همت مدیران تکمیل شد.
وی خاطرنشان کرد: ۸۰ زمین چمن در سیستان و بلوچستان ساخته شده که عمده آنها در مناطق روستایی و عشایری این استان پهناور هستند.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به اینکه این استان در صف اول مبارزه با مواد مخدر قرار دارد نسخه شفابخش آن ورزش و اشتغال است که می‌تواند با این پدیده شوم مبارزه کرد.

انتهای پیام

نظر شما