دستگیری قاتل فراری مهرستانی

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۰۵۳۲۵
دستگیری قاتل فراری مهرستانی
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری مهرستانی خبرداد و گفت : ازاین فرد یک قبضه سلاح کلاش، مهمات جنگی و خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی هم کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت نیابت قضائی از دادسرای شهرستان ایرانشهر مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در شهرستان ایرانشهر تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد این فرد شرور جرایم متعددی از جمله حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه خودرو و یک فقره قتل در پرونده اش مشهود بوده و تحت تعقیب مقامات قضائی می‌باشد.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس از چند شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی و به محاصره خود در آوردند.

 

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در این عملیات ماموران پلیس آگاهی متهم را که قصد متواری شدن از محل را داشت، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات جنگی و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی کشف کردند.

 

وی در ادامه بیان کرد: متهم ۲۵ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در چند مرحله بازجویی علمی و تخصصی به قتل شهروند ۳۱ ساله مهرستانی با شلیک ۱۳ گلوله در بیست و سوم اسفند ماه سال هزار و چهارصد، و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کرده و انگیزه او از این عمل اختلافات قبلی خانوادگی بوده که متهم تحویل مراجع قضائی گردید.

 

فرمانده انتظامی استان در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: پلیس به پشتوانه هماهنگی خوب مقامات قضائی در مورد امنیت مردم با هیچ کسی تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز