تکه تکه کردن مرد همسایه با شمشیر!

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۸:۱۷
کد خبر: ۱۴۰۶۴۶۰
مردی 54 ساله که در شهر زاهدان همسایه خود را با ضربات شمشیر، به قتل رسانده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یکی از خیابان های شهر زاهدان سریعاً مأموران کلانتری ۱۹ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: مأموران کلانتری با حضور در صحنه، جسد مرد ۵۷ ساله ای را مشاهده کردند که بر اثر ضربات شیء نوک تیز به نواحی، پا، سینه و گردن به طرزی فجیع به قتل رسیده بود.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در تحقیقات میدانی و بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل جنایت مشخص شد مقتول هنگام خروج از منزل با یکی از همسایه هایش درگیر شده و مرد همسایه با چند ضربه شمشیر او را مصدوم و از محل متواری شده است.

سردار طاهری تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۹ با یک سری تحقیقات گسترده میدانی متهم را که در منزل خواهرش مخفی شده بود را در کمتر از یک ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

او خاطر نشان کرد: متهم در بازجوئی های اولیه به قتل اعتراف و اظهار داشت از مدت ها پیش بر سر مسائل جزئی از قبیل جای پارک خودرو، گذاشتن زباله درب منزل و ... با هم اختلاف داشته و این اختلافات جزئی در دراز مدت باعث ایجاد کدورت میان آن ها شده بود.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به قتل به مقام قضائی از شهروندان خواست ضمن رعایت حقوق همسایگان خود حتی المقدور با صعه صدر و گذشت، اختلافات موجود با همسایگان خود را برطرف و در صورت حل نشدن مشکل، ازهر گونه اقدام خود سرانه اجتناب و موضوع را از طریق مراجع قضائی پیگیری کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز