کلاهبردار ۲۰ میلیارد تومانی در دام پلیس

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۶:۵۸:۱۹
کد خبر: ۱۴۰۶۹۱۹
کلاهبردار ۲۰ میلیارد تومانی در دام پلیس
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک نفر که 20 میلیارد تومان از 17 شهروند چابهاری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد و گفت: این کلاهبرداری تحت عنوان ادوات کشاورزی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار محمد قنبری امروز اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت شهروندان درخصوص کلاهبرداری در سطح شهرستان چابهار از طریق قول خرید آلات کشاورزی به 17 نفر از مردم و گرفتن وجه نقد، بنا به حساسیت موضوع رسیدگی به آن در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار با رصدهای اطلاعاتی و پلیسی و مراقبت های شبانه روزی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی دستگیر شد.

سردار قنبری گفت: متهم دستگیر شده با اقرار به 20 میلیارد تومان کلاهبرداری از شهروندان، با ایجاد طرح دوستی و رفاقت اقدام به کلاهبرداری از طریق قول خرید آلات کشاورزی و گرفتن وجه نقد می کرده که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با جدیت در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده و هرگز اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود و از شهروندان نیز انتظار می رود تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

سردار محمد قنبری امروز اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت شهروندان درخصوص کلاهبرداری در سطح شهرستان چابهار از طریق قول خرید آلات کشاورزی به 17 نفر از مردم و گرفتن وجه نقد، بنا به حساسیت موضوع رسیدگی به آن در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز