نجات ۲ گروگان‌ از چنگال آدم ربایان در سراوان

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۷:۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۶۹۲۲
نجات ۲ گروگان‌ از چنگال آدم ربایان در سراوان
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان دو گروگان 45 و 20 ساله در کمتر از 12 ساعت از چنگال آدم ربایان نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سرهنگ مرتضی جوکار در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش 2 فقره آدم ربایی، در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی کلانتری 13 شهرستان سراوان بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح ، طی 2 مرحله جوانی 20ساله و مردی 45 ساله را با یک دستگاه خودروی تویوتا و پژو 405 ربوده و از محل متواری شده اند.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این دو نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

 سرهنگ جوکار تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان ها، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری آن ها و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند. 

 جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: سرانجام پس از 12 ساعت تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این گروگان ها شناسایی،افراد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند ، متواری شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان ها صحیح و سالم تحویل خانواده ها شدند، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز