کبدی کار سیستان و بلوچستان به همراه تیم ملی نایب قهرمان آسیا شد

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۷:۲۶
کد خبر: ۳۹۳۸۹۰
کبدی کار سیستان و بلوچستان  به همراه تیم ملی نایب قهرمان آسیا شد
کبدی کار سیستان و بلوچستان در رقابت های کبدی جوانان آسیا به همراه تیم ملی ایران موفق به کسب مدال نقره شد.

رئیس هیئت کبدی استان  در گفت و گو با خبرنگار برنا از زاهدان اظهار داشت:مهرزاد گوهری کبدی کار این استان در رقابت های کبدی جوانان آسیا به میزبانی ارومیه که در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

 

سعید مقدم بقا، افزود: در این رقابت ها که از 25 تا 28 فروردین جاری در ارومیه برگزار شد،  احمدعلی شهرام پودینه  داور بین المللی استان نیز به قضاوت پرداخت.

 

وی ادامه داد: چهارمین دوره مسابقات کبدی جوانان آسیا، با شرکت 6 کشور در قالب 5 تیم مردان و 6 تیم بانوان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و با قهرمانی هند به پایان رسید.

 

وی بیان کرد: در مرحله نهایی این مسابقات تیم های هند و ایران به مصاف هم رفتند که ست نخست با نتیجه 26 بر 11 به نفع تیم ملی هند به پایان رسید، در ست دوم نیز جوانان ایران با نتیجه 58 بر 28 مقابل تیم ملی هند مغلوب شدند و به کسب عنوان نایب قهرمانی بسنده کردند، عراق و سریلانکا نیز به صورت مشترک به عنوان سوم دست یافتند.

 

مقدم بقا ادامه داد: در رقابت های کبدی بانوان آسیا نیز تیم ملی ایران موفق شد با پیروزی مقابل تیم کبدی هند مقام قهرمانی را کسب کند و تیم های عراق و سریلانکا به صورت مشترک جایگاه سوم این دوره از مسابقات به دست آوردند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که سال گذشته بانوان گلستانی از دور مسابقات کبدی جوانان کشور حذف شدند و بانوان سیستان و بلوچستان به مقام سوم دست یافتند، بیشتر اعضای تیم ملی در این رقابت ها از استان گلستان بودند و از استان ما هیچ نماینده ای در تیم بانوان حضور نداشت، تیم کبدی آقایان استان نیز در مسابقات کشوری سال 94 مقام سوم را کسب کرد، اما در این بخش نیز سیستان و بلوچستان در تیم ملی مردان کبدی کار جوان ایران تنها یک نماینده حضور داشت.

 

نظر شما
نظرات
Lale Khorsand
|
-
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
موفق باشی پهلووون بازیت عالی بودمهرزادجان حقت بودبری تیم ملی،ایشالابه درجات بالاتری برسی،درهمه شرایط موفق باشیی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز