رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان :

سیستان و بلوچستان میزبان مسابقات انتخابی جام بین المللی صلح و دوستی شد

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۰:۳۸
کد خبر: ۴۰۹۸۵۵
سیستان و بلوچستان میزبان مسابقات انتخابی جام بین المللی صلح و دوستی شد
رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به درخشش ووشو استان در سطح کشور، سیستان و بلوچستان میزبان مسابقات ووشو انتخابی جام بین المللی صلح و دوستی شد.

عباس شیبک در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار داشت: مسابقات ووشو قهرمانی کشور ویژه بانوان در سبک چانگ چوان انتخابی مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی در شهرستان زاهدان برگزار می شود .

وی افزود: این دوره از مسابقات که با عناوین بانوان شهیده ترکان، پردل، سندگل و نارویی برگزار می شود در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه سال جاری در محل استادیوم ۱۷ شهریور شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: سومین دوره مسابقات آقایان قهرمانی ووشو (کمربند طلایی) کشور انتخابی جام بین المللی صلح و دوستی نیز در سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به نام جام شهید زنده سردار حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است ابراز داشت: این مسابقات نیز در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه سال جاری در مجموعه ۱۷ شهریور سالن شهید فهمیده برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: ووشو یکی از رشته های پرطرفدار و در عین حال موفق سیستان و بلوچستان به شمار می رود که در طی سال های اخیر با کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات ملی و بین المللی در رده های گوناگون پیشرفت چشمگیری داشته و به شهرت فراوان رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز