نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت در زاهدان گشایش یافت

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۷:۵۲
کد خبر: ۴۲۰۹۱۱
نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت در زاهدان گشایش یافت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت در زاهدان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین مسگرانی در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت گفت: نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت در نگارخانه فردوسی مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.

 

وی افزود: در این نمایشگاه 60 اثر از 15 هنرمند در قالب هنرهای خوشنویسی، معرق کاری، کارهای حجمی و نقاشی در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.

 

مسگرانی ادامه داد: همچنین در نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت تعدادی قرآن نفیس از قرون گذشته که به صورت امانی از مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان دریافت شده در این نمایشگاه قابل رویت است.

 

وی افزود: علاوه بر این در ضلع دیگر مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان نمایشگاهی از فروش نرم افزارها و کتابهای مرتبط به قرآن کریم پیش بینی شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت در زاهدان در قالب ویژه برنامه های جشن رمضان از امروز آغاز به کار کرده و به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

 

مسگرانی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جلسات جزء خوانی قرآن کریم در مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان آغاز شده که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری موسسات قرآنی در حال برگزاری است، افزود: همایش تجلیل از فعالان و خادمین قرآنی در پایان ماه مبارک رمضان در مسجد خدیجه کبری سلام الله علیها برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز