راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۷:۳۲
کد خبر: ۴۲۱۳۴۱
راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در 50 نقطه استان اعم از شهرستان ها، مراکز بخش ها و برخی دهستان های بزرگ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس صفدری در ستاد برگزاری آیین یوم الله قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در زاهدان مرکز استان از ساعت 10صبح از میدان آزادی تا مصلی قدس این شهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری راهپیمایی ها علاوه بر اعلام خشم و انزجار مردم استان از رژیم صهیونیستی، در پایان قطعنامه سراسری نیز قرائت می شود که با توجه به گرمای شدید، ائمه جمعه در مصلی های سراسر استان سخنرانی می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: روز قدس از ماندگارترین آیینی است که به دستور حضرت امام خمینی(ره) علیه رژیم صهیونستی برگزار می شود.

صفدری ادامه داد: اگر امروزه شاهد کشوری به نام فلسطین هستیم به برکات برگزاری چنین راهپیمایی های عظیمی است که در سراسر جهان برگزار می شود.

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور با حضور در آیین عظیم روز قدس بار دیگر شجاعت و حماسه سازی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار را به نمایش می ‌گذارند

وی با دعوت از همه آحاد جامعه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور یکپارچه آحاد مردم ولایتمدار استان در این راهپیمایی، مشتی محکمی بر دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز