سردار پاکپور در همایش نقش سران طوایف در جهاد اکبر:

یکی از تروریست‌های دستگیر شده پرده از اقدامات دشمنان علیه کشور برداشت

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۳:۱۹:۵۵
کد خبر: ۴۲۱۵۴۶
یکی از تروریست‌های دستگیر شده پرده از اقدامات دشمنان علیه کشور برداشت
سردار پاکپور گفت: یکی از تروریست هایی که هفته گذشته در سیستان و بلوچستان دستگیر شد در اعترافات خود از نقشه شوم دشمن برای بمب گذاری در نقاط مختلف کشور پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد پاکپور عصر امروز در همایش نقش سران طوایف در جهاد اکبر که  در سالن جهاد کشاورزی زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: سپردن امنیت به مردم زمینه‌ساز امنیت پایدار و ناکامی تروریست‌ها در انجام اقدامات ناامنی در جنوب‌شرق کشور شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وحدت به ویژه ‌شهیدان شوشتری و محمد‌زاده گفت: امنیت و آرامش امروز در منطقه را مدیون هوشیاری، وحدت و همدلی نیروی انتظامی، سپاه و مردم هستیم.

وی به اوضاع کشورهای منطقه  و توطئه‌های استکبار جهانی ‌علیه ایران اشاره کرد و افزود: امروز 90 درصد از کشورهای حاشیه کشور ما در آتش فتنه استکبار می‌سوزند و تروریست‌ها مرزهای این کشورها را در اختیار دارند.

سردار پاکپور تصریح کرد: با این اوضاع و دریای متلاطم ناامنی در منطقه الحمدالله کشور ما امروز به یک جزیره امن تبدیل شده، گرچه این به آن معنی نیست که قدرت‌های استکباری قصد دشمنی و ناامنی در کشور ما را ندارند بلکه در سایه هوشیاری نیروهای مختلف امنیتی، نظامی، انتظامی و مردم، هر روز به لطف خدا گروه‌های تروریستی قبل از هرنوع انجام اقدام ناامنی و تروریستی کشف و دستگیر می‌شوند.

*با دستگیری تروریست‌ها جلوی فاجعه‌ای عظیم گرفته شد

وی با اشاره به اینکه مردم سیستان و بلوچستان پیشتازان جهاد اکبر در مقابل بیگانگان هستند، گفت: در این ارتباط در 10 روز گذشته چند تیم تروریستی که قصد انجام اقدامات تروریستی و ناامنی در کشور به ویژه سیستان و بلوچستان  را داشتند کشف و خنثی شده‌اند ‌والا فاجعه‌ای عظیم به وقوع می‌پیوست.

سردار پاکپور با بیان ‌اینکه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز توطئه‌های مختلفی علیه نظام طراحی می‌کنند، ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای مسلح کشورمان هر ‌هفته ‌توطئه‌ مستکبران علیه کشورمان را کشف و خنثی می‌کنند به طوری که در یکی از کشفیاتمان در این استان ‌فردی را زنده ‌دستگیر کردیم که وی ‌‌‌جنایت‌های دشمنان را افشا کرد.‌

وی با بیان اینکه براساس اعتراف این تروریست آنها به دنبال بمب‌گذاری‌ در سیستان و بلوچستان ‌و سایر نقاط کشور ‌بودند، تصریح کرد: ‌با لطف خداوند‌ توطئه‌های آنها کشف و خنثی شد.

 

نظر شما