فریادهای الهی العفو مردم سیستان و بلوچستان در سومین شب قدر

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۰:۲۴
کد خبر: ۴۲۴۲۳۱
فریادهای الهی العفو مردم سیستان و بلوچستان در سومین شب قدر
در سومین شب گرانقدر قدر مردم سیستان و بلوچستان با قرائت دعاهای مستحبی بویژه جوشن کبیر وگذاشتن قران به سر و فریادهای الهی العفو شب را به صبح گذراندند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مردم مومن و ولایتمدار سیستان و بلوچستان با حضور در مساجد و مصلاها و تلاوت قرآن و دعای جوشن کبیر و نیایش به درگاه ملکوتی باریتعالی شفای عاجل بیماران، دفع شر صهیونیستها از سر مردم غزه و فلسطین و نابودی گروههای تروریستی در کشورهای اسلامی را از خداوند یکتا درخواست کردند.

مردم خداجوی زاهدان نیز از ساعات اولیه شامگاه سه شنبه شب با حضور در مصلای قدس و مساجد مختلف این شهر به عزاداری در سوگ سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و شب زنده داری و راز و نیاز با معبود خویش پرداختند.

قرآن بر سر گذاشتن و ائمه معصومین (ع) را شفیع قرار دادن و دعا برای پیروزی مسلمانان و شفای عاجل بیماران از ویژه برنامه های آیین شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای قدس، مساجد و حسینه های زاهدان بود.

آیین احیا و شب زنده داری سومین شب قدر در شهرستانهای زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران، مهرستان، ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار و بخشهای تابعه آنها برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز