همزمان با سراسر کشور

حضور پرشور مردم سیستان بلوچستان در راهپیمایی روز قدس

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۳:۳۲
کد خبر: ۴۲۵۱۲۲
حضور پرشور مردم سیستان بلوچستان در راهپیمایی روز قدس
صبح امروز مردم شیعه و سنی در سراسر استان پرچم رژیم اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند تا بار دیگر هشداری برای اسرائیل و شیطان بزرگ باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، امسال نیز روزه داران شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان که از گرمترین استانهای کشور است پرشورتر از سال های گذشته به صحنه آمده و یک صدا فریاد نفرت از اسرائیل را به گوش جهانیان رساندند.

مردم سیستانی و بلوچستانی در این میان بار دیگر با حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس و سر دادن شعارهای کوبنده «مرگ بر اسراییل، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر آمریکا، فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم» ضمن اعلام انزجارشان از رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن به خواهران دینی خود در سرزمین های اشغالی اعلام کردند همواره حامی آنان در مسیر مقاومت تا رسیدن به پیروزی کامل هستند.

سیل عظیم مردم زاهدان در 2 سوی بلوار آزادی به سمت مصلای قدس این شهر خاری بود به چشم دشمنان ایران اسلامی به طوری که گرمای زیاد هوا و روزه داری نتوانسته بود زنان، مردان و کودکان را خانه نشین کند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از امامان جمعه شیعه و سنی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان ادرات و بسیجیان در بیش از  50 نقطه از استان پهناور سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 

 

نظر شما