تصویب راه اندازی مرکز فن آوری های پرورش آبزیان گواتر

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۲:۳۶
کد خبر: ۴۲۸۲۴۰
تصویب راه اندازی مرکز فن آوری های پرورش آبزیان گواتر
معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: تشکیلات تفصیلی جدید اداره کل شیلات استان سیستان وبلوچستان پس از تصویب توسط سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشوروابلاغ آن توسط ریاست سازمان شیلات ایران در ماه جاری اجرایی گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فاتحی جهانتیغ افزود: در تشکیلات جدید سازمانی با نگاه ویژه سازمان مدیریت کشور و سازمان شیلات ایران با 432پست سازمانی حدود 20درصد افزایش پست های سازمانی لحاظ گردیده است.

وی گفت: براساس وظائف و تکالیف جدید با رویکرد انتقال وظائف به واحدهای شهرستانی ونگاه توسعه ای در کلیه سطوح مدیریتی و کارشناسی به منظور تمرکز زدایی ، پست های سازمانی وظائف جدید ستادی و عملیاتی افزایش و به سطح سازمانی شهرستانی منتقل وتفویض اختیار صورت پذیرفت از این رو اداره شیلات شهرستان کنارک به مدیریت و بندر مرکزی ( hub ) شیلات شهرستان کنارک ارتقاء پیدا کرد و همچنین مدیریت و بندر مرکزی ( hub ) شیلات شهرستان بریس نیز ایجاد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در نقطه صفرمرزی با کشور پاکستان که هیچ گونه حضور اداری دیگری وجود ندارد با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های شیلاتی درحوزه صید و صیادی سطح سازمانی بندر ماهیگیری گواتر و در حوزه آبزی پروری نیز با وجود سایت 4000هکتاری پرورش میگوی گواترکه بعنوان بزرگترین سایت پرورش میگوی کشور می باشد، راه اندازی اداره و مرکز فن آوری های پرورش آبزیان گواتر به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه حفاظت از منابع نیز بازنگری تشکیلات جهت برنامه ریزی و هدایت کلیه اقدامات حفاظتی در راستای حفاظت از منابع آبزی صورت پذیرفته است لذا امیدواریم با بازنگری تشکیلات و پیش بینی وظایف براساس شرایط فعلی وآینده نگری در تشکیلات جدید، شیلات سیستان و بلوچستان بیش از پیش نقش محوری در توسعه استان و کشور ایفا کند.

 

نظر شما