پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در خاش

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۷:۵۳
کد خبر: ۴۲۹۱۶۹
پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در خاش
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت : تیم فوتسال پیامبر اعظم(ص) قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهر خاش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالغفور قلندرزهی اظهار داشت : مسابقات فوتسال جام رمضان شهر خاش با حضور 25 تیم و 300 ورزشکار از ادارات، موسسات و اصناف با نام جام" یادواره مرحوم نورمحمد رحمانی پیشکسوت فوتبال استان"  از اول ماه مبارک رمضان با 56 دیدار و 211 گل از خط به مدت یکماه در سالن ورزشی شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه بازی فینال مسابقات فوتسال جام رمضان بین تیم های پیامبر اعظم(ص) و باربری سرحد برگزار شد، گفت: پیامبر اعظم(ص) با نتیجه 2 بر صفر قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهر خاش شد و تیم باربری سرحد نایب قهرمان و تیم های اسماعیل آباد و اتحاد بلوچستان مشترکاً سوم شدند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در بخش های تابعه شهرستان خاش،  تصریح کرد: جام فوتسال روستایی شهرستان خاش در بخش نوک آباد، سالن ورزشی دهستان گوهرکوه با 9 تیم و بخش مرکزی در سالن روستایی اسماعیل آباد با 8 تیم و در بخش ایرندگان سالن ورزشی ده رییس با 12 تیم در ایام ماه مبارک رمضان انجام شد.

وی افزود: بازی فینال روستایی بخش مرکزی بین تیمهای اسماعیل آباد و اتحاد نجف آباد برگزار شد، که تیم فوتسال اسماعیل آباد قهرمان و تیم اتحاد نجف آباد نایب قهرمان شد.

 

قلندرزهی بیان کرد: تیم وحدت عباس آباد مقام سوم را کسب کرد و اختتامیه این بازی ها با اهداء جوایز، لوح تقدیر و جام های قهرمانی در سالن ورزشی اسماعیل آباد انجام شد.

 

وی با اشاره به برگزاری فینال مسابقات در بخش نوک آباد، اذعان کرد: در بازی فینال روستایی بخش نوک آباد تیم فوتسال فاروق فهرمان و تیم های موتور شماره 9 و التحاد به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 

قلندرزهی با اشاره به برگزاری فینال مسابقات در بخش ایرندگان، اذعان کرد: در بازی فینال روستایی بخش ایرندگان تیم فوتسال گنز فهرمان و تیم های هیتگر و هدگان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات وحدت، همدلی، انس و مودت در میان جوانان در راستای تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط در بین جوانان روستایی است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز