تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در زاهدان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۸:۰۰
کد خبر: ۴۲۹۸۴۲
تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در زاهدان برگزار شد
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب تجمع گسترده مدافعان حریم خانواده در میدان شهدای شهر زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فاطمه کیخا در تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده که با حضور گسترده بانوان زاهدانی عصر امروز در میدان شهدای زاهدان برگزار شد،افزود: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه یک امر ضروری و غیر قابل انکار است.

 

وی ادامه داد: این تجمع به مناسبت هفته حجاب و عفاف  با حضور همیشه در صحنه زنان و دختران مومن و انقلابی شهرستان زاهدان برگزارشد تا بار دیگر به دشمنان ثابت کنند که در مقابل شبیخون و ناتوی فرهنگی آنان ایستاده‌اند و لحظه‌ای از حجاب و عفاف خود غافل نمی‌شوند.

 

فاطمه کیخا با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه گفت: دشمنان تلاش زیادی برای کمرنگ کردن حجاب و عفاف در جوامع اسلامی می‌کنند چراکه این مسئله مانعی برای  تحقق اهدافشان است

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه با اشاره به اینکه خانواده درنهادینه شدن عفاف و حجاب در فرزندان نقش موثری دارد، تصریح کرد: خداوند ریشه حجاب و عفاف، رادر فطرت انسان  قرار داده است تا با به کارگیری آن به حیاتی مملو از سلامت و امنیت دست یابدو نتیجه آن در جامعه نیز نمود پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز