هلال احمر خاش مقام دوم استانی شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۳۰۷۴۹
هلال احمر خاش مقام دوم استانی شد
مسئول امور جوانان هلال احمر شهرستان خاش گفت: مسابقات دادرس شاخه دانش آموزی در حوزه جوانان به مدت دو روز در شهرستان زاهدان برگزار شد که در این راستا ۲ تیم اعزامی شهرستان خاش در قالب خواهران و برادران مقام دوم را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، جلال هاشمزهی افزود: در بخش خواهران تیم های ایرانشهر، خاش و زابل و در بخش برادران نیز تیم های زاهدان، خاش و زابل مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: به منظور همانند سازی قشر دانش آموز در زمینه امدادرسانی و کمک های اولیه طرح دادرس با موضوع طرح توانمندی دانش آموزان در مواقع سخت در طول سال تحصیلی اجرا شد.

هاشمزهی خاطرنشان کرد: دادرس مخفف دانش آموزان اماده در روزهای سخت است که اعضای شرکت کننده در این مسابقات دانش آموزان مقطع هشتم متوسطه اول در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به رقابت به یکدیگر می پردازند.

وی با بیان اینکه، برگزاری اردو و دوست یابی در چنین سنینی از اهداف این طرح به شمار می رود گفت: این مسابقات جهت افزایش انگیزه و محک زدن بنیه علمی در زمینه امداد و نجات برگزار می شود تا بتوانند در سنین بالاتر و در سطوح بالاتر یاد گرفته تا به هدف کاهش تلفات در زمان حوادث دست یافت.

 

نظر شما