بیش از ۵۷ میلیون لیتر نفت گاز به انبار نفت زاهدان منتقل شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۴:۴۶
کد خبر: ۴۳۳۹۱۵
بیش از ۵۷ میلیون لیتر نفت گاز به انبار نفت زاهدان منتقل شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از انتقال ۵۷ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۳۱۴ لیتر نفت گاز از طریق حمل ریلی به انبار نفت زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، دادخدا اعتصامی مقدار فرآورده حمل شده از طریق مخزن‌دارهای حمل و نقل ریلی که در سه ماهه اول سال۹۵ از مبادی تامین به انبار نفت زاهدان انتقال یافته را ۵۷ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۳۱۴ لیتر اعلام کرد.

اعتصامی افزود: این فرآورده‌ها از مبدا بندرعباس تامین می‌شود و به طور میانگین روزانه ۶۲۰ هزار لیتر نفت گاز از این طریق در سه ماه گذشته امسال وارد استان شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از نفت گاز مورد نیاز منطقه نیز از طریق حمل و نقل جاده‎ای توسط نفتکش‎های جاده پیما از استان کرمان تامین می‌‎شود، مقدار نفت گاز ارسال شده از این طریق به انبار نفت و نیروگاه زاهدان در بهار امسال را ۳۹ میلیون و ۴۴۷ هزار لیتر عنوان کرد.

اعتصامی همچنین مقدار بنزین منتقل شده به منطقه زاهدان در ۹۳ روز آغازین امسال را ۶۵ میلیون و ۸۲۲ هزار لیتر و مقدار نفت سفید را ۴۱ میلیون و ۹۶۲ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: این فرآورده‎‌ها از طریق نفتکش‎های جاده پیما به استان حمل شده است.

 

نظر شما