با حضور نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی

کارگاههای فنی و مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در منطقه آزاد چابهار افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۷:۱۹
کد خبر: ۴۳۹۰۵۶
کارگاههای فنی و مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در منطقه آزاد چابهار افتتاح شد
نخستین کارگاههای فنی و مهارتی با هدف مهارت آموزی جوانان همسو با توسعه و رشد صنایع جدید مانند پتروشیمی، فولاد و دیگر صنایع در حال گسترش با ظرفیت پذیرش 60 کارآموز در دانشگاه جامع علمی – کاربردی منطقه آزاد چابهار گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از چابهار ، در آئین گشایش این کارگاهها "عبدالغفور ایرانژاد" نماینده منتخب مردم شهرستانهای چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان منطقه و شهرستان چابهار حضور داشتند.

 "حامد علی مبارکی" رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در این مراشم اظهار داشت : راه اندازی این کارگاهها با حمایت دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در راستای اجرای برنامه های پودمانی دانشگاه جامع علمی – کاربردی به منظور تامین نیروهای کار فنی بومی صورت گرفته است.

وی گفت: نخستین کارگاههای فنی و مهارتی با هدف مهارت آموزی جوانان همسو با توسعه و رشد صنایع جدید مانند پتروشیمی، فولاد و دیگر صنایع در حال گسترش با ظرفیت پذیرش 60 کارآموز در دانشگاه جامع علمی – کاربردی منطقه گشایش یافت.

وی اظهار داشت: این کارگاههای فنی و مهارتی در فاز اول در رشته های برق صنعتی و خانگی، لوکه کشی، تعمیرات لوازم خانگی و جوشکاری راه اندازی شده است که کارآموزان برای تامین نیروهای فنی و مهارتی علاوه بر منطقه آزاد چابهار در شهرستان چابهار و نواحی همجوار استفاده خواهند شد.

نماینده منتخب مردم شهرستانهای چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی در آئین گشایش این کارگاهها گفت: این اقدام شایسته مسئولان منطقه آزاد چابهار را به فال نیک می گیرم و امیدوارم این گونه حرکت ها منشا خیر و برکت برای جوانان باشد.

عبدالغفور ایرانژاد افزود: با وجود صنایعی مانند پتروشیمی و فولاد راه اندازی این کارگاهها برای نخستین بار یکی از نیازهای منطقه است.

در پایان این مراسم ازیر بلوچ رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار از حمایت های همه جانبه مسئولان این منطقه در جهت راه اندازی کارگاههای فنی و مهارتی تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز