امام جمعه موقت خاش:

تلاشهای دولتمردان برای به نتیجه رساندن برجام ستودنی است

۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۷:۴۷:۵۶
کد خبر: ۴۴۱۳۰۳
تلاشهای دولتمردان برای به نتیجه رساندن برجام ستودنی است
امام جمعه موقت خاش گفت: خباثتهای آمریکایی ها در مساله برجام نمایان است اما تلاشهای دولتمردان برای رسیدن به نتیجه مطلوب این موضوع ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام عیسی کیانی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: دولت در مبحث سیاست خارجی قدم های خوبی برداشت اما نگرانی هایی در خصوص برداشته نشدن تحریم ها وجود دارد که این موضوع نبود اعتماد به غربی ها را تشدید می کند.

وی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران چشمان تیزبین مردم هستند که واقعیتهای جامعه را به خوبی منعکس می کنند.

امام جمعه موقت خاش ضرورت تکریم خبرنگاران و حفظ شان و جایگاه این قشر را متذکر شد و افزود: با توجه به اینکه خبرنگاران شرایطی سخت را دارند انتظار داریم مسئولان از این قشر دلسوز و موثر جامعه حمایت کنند.

وی با گرامی داشت مناسبتهای هفته تکریم انسانها را از اهداف متعالی در دین مبین اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: اسلام احترام گذاشتن به انسان و تکریم جایگاه و حفظ حقوق بشری را در اولویت قرار داده است.

امام جمعه موقت خاش با اشاره به دیدار هفته قبل مقام معظم رهبری با قشرهای مختلف مردم 6 استان کشور گفت: عشق و ارادت مردمان شیعه و سنی، فارس و بلوچ ، کرد، عرب، ترک و لر و غیره به رهبری نشان می دهد که در کشورمان روح وفاداری و پایبندی به ارزشها وجود دارد.

حجت الاسلام کیانی با گرامی داشت ایام دهه کرامت ضرورت توجه به سیرت بزرگان دین را متذکر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز