نخستین همایش پیاده روی معلولان و جانبازان در شهرستان زابل برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۲:۲۸
کد خبر: ۴۴۷۱۵۷
نخستین همایش پیاده روی معلولان و جانبازان در شهرستان زابل برگزار می شود
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل اظهار دلشت: نخستین همایش پیاده روی معلولان و جانبازان در شهرستان زابل برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مسعود دهمرده در جلسه هماهنگی اولین همایش پیاده روی خانوادگی جانبازان و معلولین شهرستان زابل که در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد عنوان کرد: نخستین همایش پیاده روی جانبازان و معلولان شهرستان زابل، یک شنبه هفته آینده از محل میدان پادگان تا اداره ورزش و جوانان برگزار می شود که در این راستا حضور پرشور جانبازان و معلولان انتظار می رود.

وی با اشاره به اختصاص ۶۰ جایزه به شرکت کنندگان در این همایش تصریح کرد: ورزش تاثیر به سزایی در سلامت جسمی و روحی افراد دارد که در این راستا با ترویج آن در جامعه می توان از بسیاری از بیماری های جسمی و روحی کاست چرا که منشا بسیاری از بیماری ها عدم تحرک به اندازه کافی و عدم توجه به مقوله ورزش است.

دهمرده ادامه داد: جانبازان یکی از مهم ترین اقشار جامعه به شمار می روند که در این راستا با جان فشانی ها و فداکاری ها حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند بنابراین ارتقا سلامت در آنان یکی از وظایف انسانی سازمان ها و ارگان ها به شمار می رود.

وی در پایان ابراز داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل با برپایی اولین همایش پیاده روی جانبازان و معلولان به دنبال الگوسازی در راستای پرورش و ایجاد فرهنگ ورزش در بین مسولان و جانبازان بوده تا از این طریق مقوله ورزش و سلامت به عنوان یکی از اولویت های این قشر مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور روسای ادارات بهزیستی، هلال احمر، بنیادشهید و امورایثارگران، ورزش وجوانان و دبیرهئیت ورزش های جانبازان و معلولین استان و نمایندگان تشکلهای معلولین شامل جامعه معلولین، نابینایان و کوتاه قامتان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز