۵۵۱ کیلوگرم تریاک در جنوب سیستان و بلوچستان کشف شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۹:۱۰
کد خبر: ۴۵۰۷۴۱
۵۵۱ کیلوگرم تریاک در جنوب سیستان و بلوچستان کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری با قاچاقچیان مسلح در ایرانشهر ۵۵۱ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، به نقل از روابط عمومی پلیس، احمد طاهری اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر در راستای مبارزه شبانه‌روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهای کوهستانی اقدام به جابه‌جایی مواد می‌کردند، شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس پس از هفته‌ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، بامداد امروز خودروی تویوتا متعلق به اعضای این باند را در محورهای فرعی ایرانشهر شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران، ضمن تیراندازی به سمت پلیس و تغییر مسیر ناگهانی، قصد فرار داشته که پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه و با توجه به اینکه توان مقابله با ماموران را نداشته با به جا گذاشتن خودروی حامل مواد مخدر و کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند که ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان، 336 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

طاهری با اشاره به یک درگیری مسلحانه دیگر در شهرستان ایرانشهر، گفت: در این عملیات شبانه، قاچاقچیان مسلح با ماموران درگیر شده و به دلیل ناتوانی در مقابله با ماموران، با به جا گذاشتن خودروی حامل 215 کیلوگرم تریاک از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی و با استفاده از تمام توان اقشار مختلف اجتماع، اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت عمومی به اهداف پلید خود برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز