بند خاکی و پخش مصالح درشت دانه وشنام آماده بهره برداری شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۵:۰۹
کد خبر: ۴۵۲۴۰۱
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری چابهار گفت : عملیات اجرایی آبخیزداری و احداث بند خاکی و پخش مصالح درشت دانه در حوزه وشنام به میزان 23900 متر مکعب به اتمام رسیده است.

عبدالغنی رئیسی در گفتگو با خبرگزاری برنا مرکز چابهارگفت: این پروژه با هدف آبخیزداری و کنترل سیل، جلوگیری از فرسایش، احیای پوشش گیاهی و جنگلی، تغذیه سفره‌های زیرزمینی و اشتغال‌زایی در حوزه آبخیز برای اولین بار در این حوزه صورت گرفته است.

وی افزود: اجرای عملیات بیابانزدایی با هدف مراقبت و آبیاری زمین های حاصلخیز در حوزه وشنام کمک شایانی در بحث بیابانزدایی کرده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری چابهار داد: 182 هکتار جنگلکاری، احیاء و غنی سازی جنگل و نهالکاری، مراقبت و آبیاری در حوزه وشنام و توسعه جنگلهای مانگرو در خور طیس و پانصد هکتار قرق و اجرای سیستم چرایی در مراتع شهرستان از دیگر اقدامات می باشد

وی تعداد پروانه‌های صادر شده برای صدور رای  را چهل و هشت  فقره عنوان کرد و یادآور شد: پرونده های مختومه و منجر به صدور رای در بخش حقوقی که شامل پرونده های موضوع ماده 34، شعب ویژه 6و5، تخریب و تصرف عدوانی و اعتراض به رای کمیسیون ماده واحده اقدام شده است

عبدالغنی رئیسی تشریح کرد:1 هزار و 68 هکتار زمین  رفع تجاوز از عرصه های منابع طبیعی با شرایط خاص در حفظ مراتع جلوگیری و اجرای احکام قضایی خلع ید اراضی ملی از متصرفان صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز