به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

المپیاد ورزشی یاوران ولایت در زاهدان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۴:۳۶
کد خبر: ۴۵۷۱۲۰
المپیاد ورزشی یاوران ولایت در زاهدان برگزار می شود
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت:ششمین المپیاد ورزشی محلات با عنوان یاوران ولایت در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس شیبک اظهار داشت: ششمین المپیاد ورزشی محلات با عنوان یاوران ولایت در قالب رقص شمشیر و دوچوب، کشتی کچ گردان، فوتبال، همایش صبحگاهی بانوان، مسابقات قوی ترین مردان، همایش خانوادگی اسکیت،طناب کشی، همایش دوچرخه سواری و سفره آرایی بانوان در محلات و مناطق مختلف زاهدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ترویج و نهادینه کردن ورزش در بین مردم هدف از برگزاری المپیاد ورزشی محلات با عنوان یاوران ولایت است، افزود: این المپیاد به مدت پنچ سال متوالی که با همت شورای اسلامی شهر زاهدان و با همکاری ادارات و ارگان های مختلف به ویژه سپاه سلمان در زاهدان برگزار می شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان یادآور شد: هزار و 500 نفر از ورزشکاران برای شرکت در این دوره از المپیاد ورزشی محلات اعلام آمادگی کرده اند.

گفتنی است ششمین المپیاد ورزشی محلات به نام یاوران ولایت همزمان با هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه لغایت 9 مهرماه در محلات و مناطق مختلف زاهدان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز