کشف ۳۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر

۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۸:۵۵
کد خبر: ۴۵۹۷۲۰
کشف ۳۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف بیش از 300 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و هلاکت یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، موفق شدند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر را که قصد انتقال مواد از شهرستان ایرانشهر به شهرستان های همجوار داشتند شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی دقیق فعالیت قاچاقچیان و محل دقیق عبور آن ها بلافاصله اکیپ های عملیاتی به منطقه مورد نظر اعزام شدند ،افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران، اقدام به تیراندازی کردند و سپس متواری شدند.
سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: ماموران پس از تعقیب و گریز قاچاقچیان و در اقدامی غافلگیرانه، خودرو مذکور را توقیف و در بازرسی از آن، تعداد 32 بسته ده کیلویی تریاک به وزن تقریبی 322 کیلوگرم کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در این عملیات یک نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسید، خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاقچیان است.

 

نظر شما