هیات سرمایه گذاری شرکت AIR LIQUIDE فرانسه وارد منطقه آزاد چابهار شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۶۵۷۴۵
هیات سرمایه گذاری شرکت AIR LIQUIDE فرانسه وارد منطقه آزاد چابهار شد
مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: هیات تجاری- سرمایه گذاری شرکت AIR LIQUIDE فرانسه به منظور بررسی توانمندیهای تجاری و اقتصادی و آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری وارد منطقه آزاد چابهار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، طاهره شهرکی اظهار داشت: این هیات در سفر یک روزه از پیکره صنعتی و کارگاهی منطقه آزاد و بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار دیدن می کنند.

وی افزود: نشست و دیدارهای جداگانه با مدیران سازمان منطقه آزاد و اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان از دیگر برنامه های سفر هیات سرمایه گذاری کشور فرانسه به چابهار است.

وی ادامه داد: هیات فرانسوی در زمینه سرمایه گذاری در بخش تامین و ساخت مجتمع اکسیژن و سایر گازهای صنعتی مذاکره و تبادل نظر خواهد کرد.

چابهار ظرفیت ها و توانمندی های خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه ترانزیت، تجارت، گردشگری و کشاورزی دارد که می تواند سودآوری مناسبی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی داشته باشد.

منطقه آزاد چابهار در 9 پیکره تجاری، توریستی و خدماتی، سردخانه و کارگاههای غیرآلاینده، مسکونی، فضای سبز، روستای تیس و اراضی کشاورزی، توریستی و تفریحی، صنعتی، فرودگاه، پالایشگاه، صنایع سنگین و پیکره نهم صنایع دریایی و تجهیزات آب شیرین کن در سال 1373 راه اندازی شده است.

شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان (مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.

بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 549 آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز