معاون سیاسی و اجتماعی استاندار:

رویکرد اجتماع‌محور توسط پلیس امنیت را در سیستان و بلوچستان حاکم کرد

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۲:۰۴
کد خبر: ۴۶۶۰۹۶
رویکرد اجتماع‌محور توسط پلیس امنیت را در سیستان و بلوچستان حاکم کرد
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: لازمه امنیت پایدار مشارکت و همراهی مردم، معتمدان، سران طوایف و ریش‌سفیدان با نیروهای امنیتی اعم از سپاه پاسداران، اطلاعات، نیروی انتظامی و مرزبانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی‌اصغر جمشیدنژاد در نشست هم‌اندیشی "پلیس، علمای شیعه و سنی و سران طوایف" که در محل فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، امنیت مطلوب سیستان و بلوچستان را نتیجه تعامل خوب نیروهای امنیتی و مردم دانست و اظهار داشت: تکیه بر رویکرد اجتماع‌محور توسط نیروی انتظامی که بر پایه همکاری و تعامل با مردم استوار است، سبب شده امنیت مطلوبی طی سال‌های اخیر در استان حاکم شود.

وی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی ضامن امنیت پایدار در جامعه است، گفت: بکارگیری نیروهای مردمی نقش بسیار مهم در امنیت پایدار دارد و اعتماد مردم به خدمت‌گزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی را افزایش  می‌دهد.

* امنیت پایدار لازمه سرمایه‌گذاری و رونق اشتغال سیستان و بلوچستان است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان امنیت  پایدار را لازمه سرمایه‌گذاری و رونق اشتغال نام برد و خاطرنشان کرد: ایجاد سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی که در استان شروع شده از جمله گازرسانی، خط راه آهن، آبیاری با لوله در سیستان، طرح توسعه بندر چابهار  و  دیگر طرح‌های بزرگ اشتغال‌زا در تغییر نگرش‌ها نسبت به مردمان استان تاثیرگذار بوده است.

وی لازمه تحقق و موفقیت در این مسیر را در گرو مشارکت، همراهی و احساس مسئولیت همه مردم، نخبگان و معتمدان با نهادهای امنیتی عنوان کرد.

جمشید نژاد با اشاره به دغدغه اشتغال در جامعه گفت: ایجاد شغل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم می‌شود و سرمایه‌گذار زمانی سرمایه‌گذاری می‌کند که احساس امنیت داشته باشد که با تلاش‌های صادقانه نیروهای امنیتی این هدف تسهیل شده است.

معاون استاندار همراهی مردم وطن‌دوست این منطقه با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را ستودنی توصیف و بیان کرد: وظیفه داریم ذهنیت ناشایستی که عده قلیلی نسبت به استان در اذهان ایجاد کرده‌اند را با معرفی مزیت‌های نسبی و توانایی‌های بالقوه استان در بخش‌های مختلف اصلاح نماییم تا سرمایه‌گذاران و پیمانکاران احساس امنیت کنند.

وی تصریح کرد: ارتباط مستقیم نیروی انتظامی با شهروندان و استفاده از دیدگاه‌های آنان نقش بسزایی در پیشگیری از جرائم دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز