جشنواره آبی و ساحلی بمناسبت روز روستا در چابهار برگزار شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۷:۴۲:۲۸
کد خبر: ۴۶۷۷۰۲
جشنواره آبی و ساحلی بمناسبت روز روستا در چابهار برگزار شد
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: جشنواره ورزش های آبی و ساحلی به مناسبت روز روستا در روستای رمین چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عمر بلوچ اظهار داشت : این جشنواره با حضور پررنگ ورزشکاران در رشته های دوومیدانی، کشتی محلی، شنا و دوکپگی در ساحل زیبای رمین برگزار شد که در رشته های کپگی و کشتی محلی شرکت کنندگان در رده نوجوانان و جوانان رقابت کردند.

وی افزود: در رشته کشتی در رده جوانان نادر بشکلیده، وسیم دینارزهی و حبیب بلوچی و در رده نوجوانان عرفان شیری، شکور بلوچی و عبدالقادر دریایی به مقام اول تا سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در مسابقات دو کپگی و رده جوانان عبدالرزاق بلوچ، حبیب بلوچ و واحد دریایی و در رده نوجوانان فاروق بلوچ، موسی اسلام دوست و داوود خدیر جایگاه برتر را ازآن خود کردند.

وی اظهار کرد: همچنین در رشته دوی ساحلی نادر بشکلیده، وسیم دینارزهی و فاروق بلوچ رده اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته شنا رزاق بلوچ، عبدالرسول بلوچ و واحد دریایی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

وی با بیان این که توجه به ورزش های روستایی و آبى و ساحلی از اولویت های این اداره است گفت: همچنین رقابت های بومی و محلی و ورزش های روستایی دانش آموزان پسر در رشته های کپگی، دو با گونی، طناب زنی و پچکان پادی در دبستان شهید عرب موذن برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مسابقات در رشته طناب زنی دانیال براهویی، امیرحسین موحدی و امیرمحمد دینارزهی و در رشته دو با گونی حسین گهرام زهی، یحیی بلوچ و نعیم دیگانی به جایگاه اول تا سوم دست یافتند و عنوان اول تیمی رشته کپگی به امیر حسین غلامی، شهاب شعبان نژاد، عبدالغدیر درزاده و علیرضا ملک رئیسی اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: بهزاد حمل زهی، امیر بلوچ و عارف رودینی مقام اول تیمی مسابقات پچکان پادی را به خود اختصاص دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز