استاندار سیستان وبلوچستان؛

سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۶۸۷۹۹
سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هزار میلیارد تومان از طرف بخش خصوصی در این استان سرمایه گذاری شده است که این میزان سرمایه گذاری با بودجه پروژه های عمرانی خرد استان برابری می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی اوسط هاشمی در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی ۹۶ تختخوابی «دی» که توسط بخش خصوصی بومی استان در زاهدان اظهار داشت: هزار میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی در ۳ تا ۴ پروژه بزرگ در این استان سرمایه گذاری شده است که این میزان سرمایه گذاری با بودجه پروژه های عمرانی خرد استان برابری می کند.

 وی بیان داشت: خوشحالیم که بخش خصوصی استان به این مرحله از اشتیاق و تمایل رسیده که در استان خود منشاء اثر توسعه و خیر باشد.

وی  اظهار داشت: با تغییر نگاه ها به بخش خصوصی در استان، آینده توسعه این منطقه قطعا متفاوت از امروز خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان مرتفع نمودن بخشی از نیازهای مردم استان توسط سرمایه گذاران بومی را نشانه تغییر فضای استان به سمت رشد و توسعه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با مشارکت و همراهی هم در تغییر نگاه ها به سمت توسعه و پیشرفت، استان می تواند قواره خودش را به دست آورد و مردم نیز با توجه به بعد مسافت از مرکز نیاز های خود را در درون استان خودشان جست و جو نمایند.

هاشمی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان توجیه اقتصادی دارد افزود: موجب افتخار است که با توجه به رویکرد کلان دولت تدبیر و امید به استان، بخش خصوصی نیز توان خود را در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی در منطقه به نمایش گذاشته است.

وی گفت: با حمایت دولت از این قبیل پروژه ها که در ابتدای مسیر هستند، تا جایی که مقدور است  در ادامه مسیر  نیز هیچ مانعی برای رشد و شکوفایی آنها وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: هم اکنون دو بیمارستان با سرمایه بخش خصوصی در استان در حال ساخت است.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: کارفرمایان بومی از توان نیروهای بومی و خدمات مصرفی داخل استان در پروژه ها و طرح ها استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز