لیگ دسته یک فوتبال سیب و سوران به پایان رسید

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۸:۲۵
کد خبر: ۴۷۱۲۳۱
لیگ دسته یک فوتبال سیب و سوران به پایان رسید
رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران گفت: فینال مسابقات لیگ دسته یک فوتبال در سیب و سوران با برتری تیم شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،عبدالسلام دهواری اظهار داشت : لیگ دسته یک فوتبال این شهرستان با شرکت 7 تیم به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی شهید دهقان خلد برگزار شد.

وی افزود: دو تیم شهرداری و شهید دهواری موفق شدند به مرحله نیمه نهایی راه یابند که در نهایت تیم شهرداری سیب و سوران با غلبه بر حریف خود پیروز میدان شد و عنوان قهرمانی لیگ دسته یک را از آن خود کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم کهن کرمشاه نیز به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد که در مراسم اختتامیه این مسابقات به دو تیم برتر و تیم اخلاق لوح و کاپ قهرمانی اهدا شد.

وی به برگزاری جام فوتسال ویژه کارکنان دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این جام که با شرکت 8 تیم از ادارات آموزش و پروش، بهزیستی، اداره برق، جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره ورزش و جوانان، شهرداری و سپاه برگزار شد، 4 تیم بهزیستی، کانون بسیج ورزشکاران، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و از این میان دو تیم  آموزش و پرورش و بهزیستی  به فینال صعود کردند.

مسابقه فینال نیز روز شنبه اول آبان بین دو تیم صعودکننده برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز