بیش از ۳۷۴ هزار خانوار سیستان و بلوچستان در سرشماری اینترنتی ثبت‌نام کردند

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۴:۴۷
کد خبر: ۴۷۲۳۹۴
بیش از ۳۷۴ هزار خانوار سیستان و بلوچستان در سرشماری اینترنتی ثبت‌نام کردند
مدیر طرح سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ سیستان و بلوچستان گفت: ۳۷۴ هزار و ۵۷۵ خانوار سیستان و بلوچستان در سرشماری اینترنتی نفوس مسکن ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامرضا مالکی اظهار داشت: 374 هزار و 575 خانوار سیستان و بلوچستان تا آخرین لحظات سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در سامانه اینترنتی نام‌نویسی کردند.

مدیر طرح سرشماری نفوس و مسکن 95 سیستان و بلوچستان گفت: این تعداد خانوارها شامل یک میلیون و 494 هزار و 755 نفر بوده‌اند که از 19 شهرستان سطح استان در طرح سرشماری اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه مردم استان مشارکت خوبی در راستای ثبت‌نام اینترنتی طرح سرشماری داشتند که موجب شد سیستان و بلوچستان به لحاظ تعداد ثبت‌نام در رتبه سوم استان‌های کشور قرار بگیرد.

مالکی گفت: مردم شهرستان‌های میرجاوه، زهک و نیمروز به لحاظ آمار ثبت‌نام کنندگان در طرح سرشماری نفوس و مسکن به ترتیب به عنوان سه شهرستان برتر استان هستند.

رئیس برنامه و بودجه استان سیستان و بلوچستان از امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده در سامانه سرشماری خبر داد و تاکید کرد: خانوارهایی که ثبت‌نام اینترنتی انجام داده‌اند از امروز به مدت یک هفته می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح سرشماری نفوس و مسکن با حضور آمارگیران عنوان کرد: خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند باید در این مرحله کد رهگیری دریافتی از مرحله نخست را به آمارگیرانی که تا 28 آبان‌ماه به  منازل مراجعه می‌کنند، ارائه دهند.

مالکی تاکید کرد: خانوارهایی که موفق نشدند ثبت‌نام اینترنتی انجام دهند در مرحله دوم سرشماری می‌توانند اطلاعات خود را به آمارگیران ارائه دهند.

مدیر طرح سرشماری نفوس و مسکن 95 سیستان و بلوچستان گفت: همه خانوارها در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز