تکمیل طرح های ورزشی چابهار نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۱:۰۶
کد خبر: ۴۸۰۲۱۶
تکمیل طرح های ورزشی چابهار نیازمند توجه بیشتر مسئولان است
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت:طرح های ورزشی و مهم این شهرستان برای تکمیل و بهره برداری نیاز به توجه بیشتر و نگاه توسعه محور مسئولان استانی و کشوری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،عمر بلوچ اظهار داشت : شهرستان راهبردی چابهار به عنوان منطقه ای در حال توسعه و جمعیت رو به رشد به اماکن ورزشی مجهز نیاز دارد تا بتواند میزبان رقابت های ورزشی استانی و کشوری شود.

وی اختصاص اعتبار ویژه برای تکمیل ورزشگاه شهید ریگی، سرسرای ورزشی چند منظوره والیبال و فوتسال و زمین بازی کریکت را خواستار شد.

وی ادامه داد: ورزشگاه چمن مصنوعی فوتبال شهید ریگی با پیشرفت 30 درصد به عنوان یکی از مهمترین طرح های ورزشی سطح شهرستان چابهار که از سال 1390 عملیات ساخت آن آغاز شده است برای تکمیل نیاز به اعتبار و توجه ویژه دارد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی سرسرای ورزشی فوتسال و والیبال با پیشرفت 85 درصد و ظرفیت 2 هزار نفر که از سال 1385 آغاز شده بعد از گذشت 10 سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

بلوچ با بیان اینکه چابهار یکی از قطب های ورزش کریکت است و علاقه مندان زیادی دارد، خاطرنشان کرد: ساخت زمین بازی کریکت با پیشرفت فیزیکی 25 درصد از سال 1392 آغاز شده و تا امروز هنوز بلاتکلیف است.

وی از سرانه پایین ورزش در چابهار انتقاد کرد و تخصیص اعتبار برای ساخت سرسرای ورزشی چند منظوره و زمین چمن مصنوعی در 20 نقطه از مراکز بخش ها، روستاهای پرجمعیت و محلات سطح شهر چابهار را خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز