مرکز توریستی-تجاری در منطقه آزاد کلنگ زنی شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۸:۰۶
کد خبر: ۴۸۰۹۴۲
مرکز توریستی-تجاری در منطقه آزاد کلنگ زنی شد
کلنگ عملیات ساخت "شهر توریستی رویال صدف" به عنوان بزرگ ترین پروژه توریستی – تجاری در استان سیستان و بلوچستان، در منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رئیس هیات مدیره ومدیر عامل سازمان منطقه آزاد  چابهاربااشاره به اینکه چابهار یک ظرفیت ملی برای حضور در عرصه های بین المللی است ، افزود : برای آماده شدن در این عرصه بزرگ نیازمند به ابزار و تجهیزاتی به عنوان زیرساخت هستیم که را ه اندازی مرکز توریستی – تجاری رویال صدف با همراهی و همفکری فعالین اقتصادی   به این منطقه پوپایی می بخشد.

 عبدالرحیم کردی درحاشیه آیین کلنگ زنی مرکز توریستی – تجاری رویال صدف ، بزرگ ترین پروژه توریستی - تجاری استان سیستان وبلوچستان بیان کرد: در این آیین مقدس که صحبت ازساختن و آغاز است حس خوبی داریم و امیدواریم این اتفاق بزرگ منشا حرکت های بزرگ تر و اساسی تری در چابهارباشد.

وی اضافه کرد : با حجم و مقیاسی بالای این پروژه برای نخستین بار در استان سیستان وبلوچستان در کنار ظرفیت های خوبی که دارد می تواند زیر ساخت های اقامتی ، استقرار و استقبال از سرمایه گذاران در چابهاررا فراهم کند.

وی سال 96 رابرای استان سیستان و بلوچستان به لحاظ اینکه به عنوان مقصد گردشگری تعریف شده است مهم توصیف کرد وافزود : ما برای استقبال از نوروز 96 ستادی را تشکیل داده و در تامین زیرساخت های لازم برای حضور و اقامت گردشگران برنامه ریزی کرده ایم.

کردی اظهار داشت : در حال بازسازی برای افزایش تعداد تخت های هتل های سطح منطقه آزاد چابهار( لیپار ، صدف و فرودس) هستیم که تعداد فعلی به 2 ونیم برابر افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار خاطر نشان ساخت : راه اندازی کمپ های گردشگری در سرتاسر منطقه و تعامل با مجموعه دستگاههای شهر چابهار از جمله شهرداری واداره میراث فرهنگی و گردشگری چابهار می تواند فضایی را ایجاد کند که چابهار نقطه آغازین گردشگری استان سیستان وبلوچستان باشد.

" محمدخوانساری" یکی از مدیران پروژه مرکز توریستی – تجاری رویال صدف گفت : این پروژه در زمینی به مساحت 194 هزارمتر مربع با زیر بنای 530 هزار متر مربع مشتمل بر واحدهای تجاری ، اداری، مسکونی ، انبار ، رستوران بهمراه محل تفریح کودکان ، هتل ، پارکینگ و مجموعه ورزشی احداث خواهد شد .

وی در ادامه بیان کرد : دراین پروژه بزرگ توریستی – تجاری  1800 واحد تجاری ، 200 واحد اداری ، 400 واحد آپارتمانی ، هتل 4 ستاره با 120 اطاق ، 16 دستگاه ویلا ، 125 هزار متر مربع پارکینگ ، 20 هزار متر مربع انبار و مجموعه ورزشی به متراژ 4 هزار متر مربع  تعریف شده که در چند فاز به مدت4سال ساخته می شوند .

خوانساری اظهار داشت : با آغاز عملیات اجرایی این پروژه تعداد 700 نفر و پس ازاتمام آن تعداد 4هزار نفر مشغول به کار می شوند.

شایان ذکر است اجرای این پروژه  توسط شرکت مروارید صدف مکران با مشاوره ی شرکت طرح وتکوین بنا به مدیریت دکتر حافظی صورت می پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز