ایده شوی گردشگری ورزش و نشاط اجتماعی در زاهدان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۳۶:۱۴
کد خبر: ۴۸۳۱۴۳
ایده شوی گردشگری ورزش و نشاط اجتماعی در زاهدان برگزار می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : بمناسبت هفته کارآفرینی و پژوهش استانی ایده شوی گردشگری ورزش و نشاط اجتماعی با هدف دستیابی به ایده های نو که قابلیت اجرا دارند در زاهدان برگزار می شود.

علیرضا کلانتری در گفت و گو با خبرگزاری برنا اظهار داشت : این برنامه با همکاری پارک علم و فناوری استان ، سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان و اداره کل ورزش و جوانان مورخ 27 آبان ماه در سالن آمفی تئاتر موزه زاهدان برگزار می گردد.

وی گفت : مشارکت مردم بویژه جوانان در توسعه گردشگری که زمینه های توسعه استان را بدنبال خواهد داشت مهمترین دستاورد این ایده شو خواهد بود .

کلانتری با اشاره به اهمیت گردشگری ورزشی بیان داشت : گردشگری ورزشی یکی از زیر مجموعه‌های گردشگری و صنعت توریسم است که روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است و بر تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود.

وی افزود : امروزه صنعت گردشگری در ابعاد گوناگون آن در حال پیشرفت و گسترش سریع است. در این میان، گردشگری ورزشی به معنای تجربه‌ی سفر برای شرکت یا تماشای رویدادها و فعالیت‌های ورزشی، به بخش مهمی از بازار این صنعت تبدیل شده است. بازاری که می‌تواند برای کشورهای گوناگون منبع درآمد عظیمی باشد.و به منظور رقابت در این بازار روبه رشد، به دست آوردن درک عمیق از اهمیت و فواید این بخش از گردشگری برای کشورها و جوامع گوناگون ضروری است.

معاون فرهنگی و امور جوانان بیان کرد : استان سیستان و بلوچستان دارای پتانسیل های فراوان طبیعی از جمله ورزش های آبی و ساحلی ، کویرنوردی ، ساحل پیمایی و کوه نوردی و ... است که همه این عوامل موثر و قابل توجهی در صنعت گردشگری ورزشی هستند که باید با برنامه ریزی دقیق زمینه‌ی خوبی برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از این نعمت الهی در استان بوجود آید.  

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز