دستگیری سارق حرفه ای در چابهار

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۶:۳۲
کد خبر: ۴۸۳۷۵۹
دستگیری سارق حرفه ای در چابهار
فرمانده انتظامی چابهار از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 11 فقره سرقت در ایتن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمدنور بخش اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت از شهروندان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم ویژه‌ای از پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه‌های وقوع جرم و تحقیقات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، یکی از سارقان حرفه‌ای در این خصوص شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی چابهار تصریح کرد: ماموران در گشت‌زنی‌های هدفمند خود، این سارق را شناسایی و تحت کنترل قرار داده و در حین سرقت در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی گفت: سارق برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت که درابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد ولی با وجود دلایل و شواهد، متهم لب به اعتراف گشود و به 11 فقره سرقت به عنف و مسلحانه شامل، موتور سیکلت، تلفن همراه و مغازه با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از تلاش پلیس برای دستگیری سایر همدستان سارقخبر داد.

نوربخش بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد پلیس ایجاد فضای امن و آرام برای شهروندان و حفاظت از امنیت اجتماعی است و پلیس با اقتدار با افراد قانون شکن، سارقان و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز