برگزاری ایده شو گردشگری، ورزش و نشاط اجتماعی در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۴:۳۹
کد خبر: ۴۸۴۳۵۶
برگزاری ایده شو گردشگری، ورزش و نشاط اجتماعی در سیستان و بلوچستان
چهارمین ایده شو پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان با نام ایده شو گردشگری، ورزش و نشاط اجتماعی در آمفی تئاتر موزه زاهدان با حضور جمعی از علاقمندان و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان، در ابتدای این جلسه دکتر  کیکاوسی، دبیر کارگروه آموزش و کارآفرینی پارک علم و فناوری بیان داشت: هدف از برگزاری این رویدادها آشنایی با اصول علمی و حرفه ای راه اندازی کسب و کار، آشنایی با بوم های کسب و کار، تقویت مهارت کار تیمی از جمله مهمترین دستاورد های این رویداد های کارآفرینی و کسب و کار می باشد. در نتایج جنبی نیز می توان از جذب ایده های منتخب در مرکز رشد پارک علم و فناوری نام برد.

وی افزود: برگزاری چنین جلساتی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در راستای پیشبرد گفتمان ایده پردازی٬ توسعه فرهنگ کارآفرینی در سطح دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی است.

ایشان ضمن معرفی برنامه های پارک علم و فناوری در حوزه های مختلف٬ آمادگی پارک علم وفناوری استان را در زمینه هدایت و مشاوره ایده های کسب و کار و ثبت مالکیت معنوی ایده ها اعلام نمودند.

همچنین بهرنگ احمدی متخصص و مربی کارآفرینی اجتماعی و کارآفرین به عنوان سخنران ویژه این برنامه کارگاه اقتصاد خلاق را برگزار نمود و چگونگی راه اندازی کسب و کار صنایع خلاق را آموزش داد.

درادامه مهندس شاهمردای از مربیان رویدادهای ایده تاپ، شرکت کنندگان را برای طرح ایده های خلاقانه شان تشویق نمودند که بسیاری از  علاقه مند  توانستند، ایده های شان را در یک دقیقه برای حضار ارائه نمایند.

در پایان برنامه٬ تیم داوران برگزاری این رویداد مقدماتی به ارزیابی ایده ها پرداختند و در این بین سه ایده منتخب اعلام گردید:

نفر اول: مجید آراسته، گردشگر ماجراجو

نفر دوم: فرزاد فتحی و عادل ریگی، کارت هوشمند رزرو اتاق

نفر سوم: حسن مهدوی، یار توریست یار

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز