معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

بیش از دو هزار دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب غرب اعزام شدند

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۸۴۳۵۹
بیش از دو هزار دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب غرب اعزام شدند
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار دانش آموز دختر استان به مناطق عملیاتی جنوب غرب اعزام شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان، سرهنگ عوضعلی فقیری اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ابتدای سال جاری تا کنون دو هزار دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند.

وی افزود: دانش آموزان دختر در این سفر معنوی به مدت یک هفته در مناظق عملیاتی حضور دارند و درس آمادگی دفاعی را به طور عملی فرا می گیرند.

وی با اشاره به اینکه اعزام دانش آموزان پسر نیز از آذرماه آغاز می شود، خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور در طول سال ویژه اقشار مختلف شامل اصناف،دانشجویان، پرشکان، اساتید نیز برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان گفت: جوانان و نوجوانان با الگو قرار دادن شهیدان و رزمندگان از شبیخون فرهنگی در جامعه جلوگیری نمایند و نگذارند دفاع مقدس از یادها برود.

وی با بیان اینکه سفر به سرزمین های نور تولدی دوباره است، گفت: امیدواریم با رفتن به زیارت شهدا و شناخت جانفشانی های آنان ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی تاکید کرد: حضور دانش آموزان شیعه و سنی استان در سرزمین های نور و دیدن رشادت ها و فداکاری های انجام شده باعث پند و عبرت آنها می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز