برپایی بزرگترین بیمارستان صحرایی جنوب شرق کشور در زابل

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۴:۱۷
کد خبر: ۴۸۵۰۴۸
برپایی بزرگترین بیمارستان صحرایی جنوب شرق کشور در زابل
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان هامون گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، بزرگترین بیمارستان صحرایی جنوب شرق کشور در شهر علی اکبر منطقه سیستان برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه، برپایی بزرگترین بیمارستان صحرایی جنوب شرق کشور در شهر علی اکبر از جمله مهم ترین برنامه های هفته بسیج در منطقه می باشد افزود: با توجه به محرومیت ویژه در سیستان و بلوچستان و نیاز به اقدامات درمانی رایگان، سپاه پاسداران اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان هامون کرده تا اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومان از خدمات آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: برگزاری چندین یادواره شهدای پایگاهی و حوزه ای، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و سازماندهی و اقدامات اولیه برای برگزاری حماسه بزرگ تجمع بسیجیان در روز پنج آذر از جمله برنامه های در دست اجرا در هفته بسیج می باشد.

سنچولی، برپایی نمایشگاه طرح های اقتصاد مقاومتی برای بسیجیان را از دیگر برنامه های مهم در این هفته یاد کرد و گفت: ۱۶۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می شود که نسبت به سال گذشته، سی درصد افزایش را نشان می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز