سارقان موتورسیکلت در لباس مامور قلابی در زاهدان دستگیر شدند

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۸۶۳۱۰
سارقان موتورسیکلت در لباس مامور قلابی در زاهدان دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان موتورسیکلت و کشف چندین فقره سرقت در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: در پی دستگیری یک متهم که قصد زورگیری و اخاذی از شهروندان را داشته و با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات اولیه از متهم دستگیر شده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: پس از بررسی بانک‌های اطلاعاتی مشخص شد نامبرده دارای 6 فقره سابقه کیفری از جمله حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، سرقت، کلاهبرداری و غصب عنوان مامور را در استان خراسان رضوی داشته است.

وی گفت: با توجه به نحقیقات انجام شده و اظهارات به دست آمده از متهم، وی با معرفی خود به عنوان مامور و با دادن چک جعلی و ارائه مشخصات جعلی اقدام به خرید یک دستگاه خودرو کرده و با همدستی 2 نفر دیگر با لباس مبدل نظامی اقدام به سرقت موتورسیکلت می‌کردند.

ملاشاهی در زمینه شگرد سارقان اظهار داشت: سارقان با استفاده از خودرو مذکور و با تهیه لباس نظامی تحت عنوان مامور، از موتورسیکلت سواران فاقد مدارک، اقدام به اخاذی و یا به بهانه توقیف موتورسیکلت اقدام به سرقت می کردند.

وی با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص شناسایی سایر مالباختگان و دیگر جرایم احتمالی این متهمان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز