برگزاری همایش دوچرخه سواری بمناسبت روز جهانی ایدز در زاهدان

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۹۰۱۰۹
برگزاری همایش دوچرخه سواری بمناسبت روز جهانی ایدز در زاهدان
رئیس هیات ورزشهای همگانی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری همایش دوچرخه سواری با حضور دانش آموزان ورزشکار و دوچرخه سوار بمناسبت روز جهانی ایدز در زاهدان توسط هیات ورزش دانش آموزی خبر داد.

عباس سلامتی در گفت و گو با خبرگزاری برنا اظهار داشت : این همایش با حضور بیش از 50 دانش آموز در مسیری به مسافت حدوداً 3 کیلومتر با هدف مهار همه گیری اچ آی وی/ایدز با اطلاع رسانی، پیشگیری، تشخیص زودهنگام، درمان و حمایت از مبتلایان در شهرستان زاهدان برگزار شد.

وی گفت : یکی از برنامه های خوب در جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی پیشگیری از ایدز برگزاری همایش های عمومی و با هدف اطلاع رسانی است.

سلامتی افزود : این همایش دوچرخه سواری با همکاری و تعامل مرکز بهداشت زاهدان و هیات ورزش دانش آموزی استان و همکاری خوب کارشناسی تربیت بدنی ناحیه 2 زاهدان  و مدارس این منطقه از شهر زاهدان برگزار گردید.

وی بیان کرد: تمامی دست اندرکاران و ورزشکاران با شال های قرمز رنگ طراحی شده توسط مرکز بهداشت زاهدان و نصب بازوبندهای STOP AIDS  مسیر را طی نمودند که این مهم جهت اطلاع رسانی در شهر و به عموم مردم صورت گرفت.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان سیستان  و بلوچستان همچنین افزود در روز جهانی ایدز مردم لباس‌های شان را به روبان قرمز مزین می‌کنند تا توجه و مراقبت در برابر HIV و ایدز را متذکر شده و به دیگران یادآور شوند که تعهد و پایبندی و حمایت آنها مورد نیاز است.

سلامتی از همراهی چندین ماشین علوم پزشکی استان نقش بسته به پوسترها و پمفلت های مرتبط با موضوع همایش را نیز از برنامه های خوب این همایش بیان کرد و افزود :  تمام تلاش های انجام گرفته در خصوص اطلاع رسانی بهتر به عموم مردم و با همکاری و تعامل گروهی سازمان ها و نهادهای دخیل صورت گرفت.

شایان ذکر است در این همایش که با حضور مسئولین علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان و مرکز بهداشت زاهدان، معاونت تربیت بدنی و سلامت و مسئولین اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان برگزار شد که در پایان هدایایی به رسم یادبود و به قید قرعه به 25 نفر از ورزشکاران اهدا شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز