انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان سراوان

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۹:۰۳
کد خبر: ۴۹۲۵۱۷
انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان سراوان
ایوب دهواری بعنوان رئیس جدید آموزش و پرورش سراوان منصوب شد .

به گزارش خبرگزاری برنا ، درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در جلسه تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش سراوان که با حضور نماینده مردم در مجلس، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مسئولین دستگاههای اجرایی، علما و روحانیون، فرهنگیان و دیگر اقشار در محل سالن اجتماعات الغدیر برگزار گردید، ضمن تبریک مناسبت های ارزشمند ماه ربیع الاول و میلاد خجسته حضرت نبی اکرم (ص)، هفته وحدت را یکی از شاهکارهای ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای نزدیک کردن قلوب مسلمین و تحکیم همبستگی بین تمام آحاد جامعه اسلامی در سرار گیتی بیان نمود.

نارویی در همین راستا افزود: اگر امروز در جمهوری اسلامی ایران در سایه و فضای وحدت و امنیت به بالندگی و تعالی رسیده ایم ناشی از برکاتی است که این هفته برای ملت بزرگ ایران رقم زده است.

وی نیز بیان داشت: اگر در بسیاری از کشورهای پیرامون مسلمانان به جان هم افتاده و هستی و منافع خود و بسیاری از ظرفیت ها را به فنا داده اند ناشی از عدم وفاق و وحدت می باشد.

فرماندار سراوان همچنین تصریح نمود: خوشحالیم به برکت نگاه جمهوری اسلامی ایران و رهبرمعظم همه گروهها و اقوام در پهنای جغرافیایی کنار هم از منابع ملی کشور صیانت می کنند که شاهد پیشرفت هایی در زمینه های مختلف هستیم.

درویش نارویی در ادامه سخنانش از زحمات آقای نوروزی که نقش حائز اهمیتی در انسجام نیروها و ایجاد وحدت در همه عناصر تأثیر گذار جامعه، گروهها و تشکل ها بالاخص در حوزه آموزشی شهرستان داشت قدردانی نمود.

درویش نارویی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از نگاه مدیر کل آموزش و پرورش استان بخاطر انتساب مدیر توانمند و بومی، از حضور نماینده محترم، ائمه جمعه، شورای تأمین و مسئولین در جلسه سپاسگذاری نمود.

لازم به ذکر است در پایان از زحمات و خدمات آقای حسن نوروزی قدردانی و آقای ایوب دهواری بعنوان رئیس جدید آموزش و پرورش سراوان منصوب شد . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز