گردهمایی امیران، اعضای شورا و کارکنان جماعت تبلیغ سیستان و بلوچستان

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۵:۳۲
کد خبر: ۴۹۵۵۷۶
گردهمایی امیران، اعضای شورا و کارکنان جماعت تبلیغ سیستان و بلوچستان
گردهمایی سالانه امیران، اعضای شورا و کارکنان جماعت تبلیغ استان سیستان و بلوچستان صبح امروز، دوشنبه ۲۹ آذرماه در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، گردهمایی سالانه امیران، اعضای شورا و کارکنان جماعت تبلیغ استان صبح امروز، دوشنبه ۲۹ آذرماه در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در این مراسم بیان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که امروز در حوزه جنگ نرم مطرح است، مسأله دشمن‌شناسی است؛ ما باید دشمن را بشناسیم تا بتوانیم دوستان را هم تشخیص دهیم.

وی افزود: برای دشمن‌شناسی، مهمترین مؤلفه، داشتن بصیرت است. تشخیص دوست از دشمن به بصیرت بالایی نیاز دارد، چراکه دشمن همیشه آشکار نیست و گاهی در لباس دوست وارد می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه دو واجب امر به معروف و نهی از منکر را باید بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم، افزود: متأسفانه این مسأله، با تمام اهمیتی که دارد، یک واجب فراموش شده است.

وی اظهار کرد: برای اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر، باید علم و دانش خود را به‌روز کرده و منکرات امروز را بشناسیم تا بتوانیم امر به معروف و نهی از منکر مؤثری داشته باشیم.

سعید کمیلی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار کرد: امروز همه نیروهای مسلح مستقر در استان از بسیج و سپاه تا انتظامی و مرزبانی و اطلاعات همه در تلاش هستند تا امنیت پایدار حاکم در استان روز‌به‌روز تقویت شود اما این امر بدون همکاری مردم محقق نمی‌شود.

فرمانده مرزبانی استان افزود: جماعت تبلیغ می‌توانند از طریق آگاه‌سازی مردم نسبت به نعمت بزرگ امنیت آن‌ها را به مشارکت در گسترش امنیت دعوت کنند و از این راه نقش مهمی در تامین امنیت استان ایفا کنند.

 

نظر شما