شهردار جدید سراوان منصوب شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۴:۵۹
کد خبر: ۴۹۶۶۱۸
شهردار جدید سراوان منصوب شد
مهران محمودی بعنوان شهردار جدید سراوان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، جلسه تکریم و معارفه شهردار سراوان با حضور درویش نارویی فرماندار سراوان ، سلمان زاده مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، نوید ملازهی بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر، علما و روحانیون، مسئولین دستگاههای اجرایی، معتمدین و دیگر اقشار در محل سالن اجتماعات هلال احمر برگزار گردید.

 فرماندار شهرستان سراوان در این جلسه ضمن عرض سلام و خیر مقدم حاضرین در جلسه و میهمانان، از شورای شهر سراوان که تصمیم به پاسخ مطالبات جدی شهروندان دارند قدردانی نمود.

وی همچنین با اظهار امیدواری گفت: اراده ای که امروز میان شهرداری و شوراهای اسلامی و دستگاههای متولی حوزه شهر با فراهم بودن بسترهای لازم وجود دارد شاهد تغییراتی باشیم.

نارویی همچنین با اشاره به سفر وزیر محترم کشور به شهرستان سراوان افزود: اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در حوزه کمک به مسائل مالی شهرداری برای تأمین آسفالت و منابع برخی پروژه ها تزریق خواهد شد.

وی نیز عدم مدیریت مالی درست و پراکنده کاری در گذشته را از مشکلات حوزه شهرداری بیان نمود.

فرماندار سراوان در ادامه سخنانش شهرداری را سازمانی مردمی و متکی به مشارکت بیان نمود.

وی در همین راستا موفقیت شهرداری را کمک شهروندان و مشارکت در امورات شهرداری و خدمات شهر دانست.

درویش نارویی فرماندار سراوان در پایان سخنانش با قدردانی از زحمات آقای بارکزهی و درزاده آمادگی و تعامل با شهردار در تمامی حوزه ها در جهت تغییر و تحول حوزه شهر سراوان سخنانی ایراد نمود.

در پایان جناب آقای مهران محمودی بعنوان شهردار جدید سراوان معرفی و از خدمات آقای خدابخش درزاده در مدت تصدی سرپرستی شهرداری قدردانی بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز