تجلیل از ۲ دونده برتر کشور در ایرانشهر

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۱:۰۱
کد خبر: ۴۹۷۸۸۹
تجلیل از ۲ دونده برتر کشور در ایرانشهر
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در نشست شورای ورزش ایرانشهر از 2 دونده این شهرستان که در رقابتهای کشوری مقام های اول و دوم را بدست آورده بودند تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین ثوری در نشست شورای ورزش ایرانشهر اظهار داشت :  تلاش خواهیم کرد با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی فضاهای ورزشی شهرستان ایرانشهر افزایش یابد.

وی توانمندسازی هیات های ورزشی، حمایت از قهرمانان رشته های مختلف، احداث زمین های چمن در روستاها و استعداد یابی دانش آموزان در رشته های دو و میدانی، تکواندو، والیبال و فوتبال و احداث سالن های چند منظوره ورزشی را در ایرانشهر از برنامه های این اداره کل برشمرد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر نیز گفت: امکانات و فضاهای ورزشی ایرانشهر جوابگوی نیاز جمعیت جوان جوانترین شهر کشور نیست.

نبی بخش داوودی اظهار داشت: ورزشکاران زیادی در رشته های مختلف در این شهرستان وجود دارد اما امکانات مناسب برای شکوفا شدن استعدادهای آنان وجود ندارد.

وی بیان کرد: نبود امکانات و فضاهای ورزشی موجب شده تا جوانان و نوجوانان اوقات فراغت خود را در خیابان ها و یا با افراد معتاد سپری کنند به طوری که هم اینک برخی از جوانان و نوجوانان گرفتار اعتیاد شده اند.

دراین مراسم از عبدالرحیم درزاده و امیریان 2 دونده ایرانشهری که در رقابت های کشوری مقام های اول و دوم را کسب کردند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز