فرماندار زاهدان:

۹ دی حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۹۲۰
۹ دی حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است
فرماندار زاهدان به مناسبت بزرگداشت یوم الله 9 دیماه گفت: حضور مردم و حمایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه سبب شد تا این حماسه بزرگ در تاریخ ایران خلق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مجتبی خانجانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص 9 دیماه اظهار داشت: 9 دیماه روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است که این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

وی با بیان اینکه 9 دی متعلق به قشر خاصی نیست، گفت: این روز متعلق به تمامی ملت ایران است و نباید علیه طیف خاصی قلمداد شود چرا که این حماسه با حضور همه مردم بصیر و آگاه ایران خلق شده است.

فرماندار زاهدان افزود: مهم‌ترین درسی که ما از 9 دی گرفته می شود تحقق سخن حضرت امام خمینی(ره) است که فرمودند «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» لذا حضور مردم و حمایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه سبب شد تا این حماسه بزرگ در تاریخ ایران خلق شود.

وی ادامه داد: تاریخ 37ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

وی دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای را نمونه های بارزی دانست که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد.

خانجانی در پایان بیان کرد: گرچه در این عرصه دشمنان همواره در تلاش بوده که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند اما در تمام این مراحل با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

زاهدانه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز