معاون وزیر آموزش و پرورش:

فرصتهای برابر آموزشی از اولویت های وزارت آموزش و پرورش در کشور است

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۳:۴۳
کد خبر: ۴۹۸۹۴۰
فرصتهای برابر آموزشی از اولویت های وزارت آموزش و پرورش در کشور است
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: تسهیل و ایجاد فرصت های برابر و عادلانه آموزشی و برخورداری از کیفیت به تناسب جمعیت، جنسیت و مناطق کمتر توسعه یافته از اولویت ها و سیاست های کلان وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی زرافشان در سفر به شهرستان خاش سیستان و بلوچستان در نشست با مسئولان این شهرستان اظهار داشت: به روز کردن و متناسب سازی آموزشها بر حسب نیازهای جامعه و تکیه بر موارد کیفی باید مورد توجه دبیران و کادرهای آموزشی در مدارس و بدنه آموزش و پرورش باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: آموزشها در مقطع متوسطه دارای حساسیتهای بالایی است زیرا نتیجه زحمتهای چندین ساله افراد باید با شرایطی مطلوب همراه شود.

وی اظهار داشت: استفاده از مشاوران قوی و نیروهای توانمند آموزشی در کنار تهیه امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد آموزشی به موفقیت دانش آموزان کمک می کند.

زرافشان تاکید کرد: مبحث کنکور و ضرورتهای آموزشی در مقطع متوسطه دارای اهمیت ویژه ای است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با فراگیر شدن پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی تقاضا برای تحصیل در دوره متوسطه اول افزایش پیدا کرده و اهمیت آن را دو چندان ساخته است. معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد خلاقیت در بین دانش آموزان در کنار فرآیند تدریس و یادگیری و تقویت روحیه کارآفرینی در مدارس از اولویت های وزارت آموزش و پرورش است.

در بازدید معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از هنرستان های کار و دانش و مراکز شبانه روزی و نشست وی با فرماندار و مدیر آموزش و پرورش و مدیران و معلمان مدارس متوسطه مهمترین مشکلات حوزه آموزش در شهرستان خاش مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز